no wlasnie, jak wyłączyć ten BIIIIIIIIP kiedy zgłaszają się wskaźniki auto gauge (sm, peak) po załączeniu zapłonu :?:
BO DOSTANę SZAłUUUUUUU :!: :!: :!: :lol:
(nie wspominając o pasażerach :twisted: )
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
mozesz wyprowadzic sygnal z beepera na wzmacniacz, ktory bedziesz wlaczal dopiero po odpaleniu i tym cholrenym piiiiip, a pozniej bedzie jak znalazl przy upalaniu - ostudzi twoj zapal donosny ryk z glosnikow.
szkoda, jeśli masz taki jak u mnie (a raczej tak jest) to da się wyłączyć tylko muszę sobie przypomnieć kombinację przycisku i stacyjki
jak już wrócisz z tych "wczasów" to możemy pokombinować
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
szkoda, jeśli masz taki jak u mnie (a raczej tak jest) to da się wyłączyć tylko muszę sobie przypomnieć kombinację przycisku i stacyjki
jak już wrócisz z tych "wczasów" to możemy pokombinować
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Ja wylaczylem. Milisekunde ( :lol: ) po wlaczeniu wskaznika lub rowno z wlączaniem (i tak i tak dziala) trzeba przytrzymac przycisk do momentu, az wskaznik sie skalibruje i bedzie "ready 2 go".
Komentarz